En liftad Lo…

Hejsan!!!

Idag blir det ännu ett alster som jag gjorde under Scraplyckans CC. Det var en kedja där man skulle lifta den som senast svarat i tävlingstråden. Jag fick äran att lifta Veronica. HÄR hittar du till hennes blogg. Det fanns mängder med Lo´s att välja mellan så det var inget lätt val men slutligen hamnade mitt val på den här Lo´n

Knappt jag vågar visa min tolkning……….. men här är den……

Det är en Lo som jag tänkt ha till mitt BOM-album (Boken om mig). Härliga  pastellfärger på pappren och enkelt dekorerad med blommor och bling. Kan man ha ett favorit foto på sig själv?? Då är det det här kortet jag väljer, blir tyvärr inget vidare på kort …hihi.. men det är väl verkligheten som visar sig.

Det var allt från mig ikväll….

Önskar er alla en skön helg och så vill jag tacka för alla goá kommentarer ni skrivit. Tack tack de värmer så gott ….

1 kommentar

Filed under Allmänt, Lo´s

One response to “En liftad Lo…

  1. Men det vart ju hur fint som helst!!!!
    Härliga färger du använt. Ha det gott/sussa

Kommentera

