Scrapptorgets månadstävling…

Hejsan!!!

Idag drar Scrapptorget igång månadens tävling och det är lilla jag som håller i den. Det är alter som skall skapas i oktober och du hittar regler och hur du skall gå till väga HÄR.

Vinnaren som blir framröstad av Scrapptorgets inspiratörer får ett härligt kit som är sponsrat av Hobbyhärvan.

Jag har naturligtvis gjort ett par inspirationsalster meeeeeen jag tänker bara visa er mina ”före” bilder

Vad blev det nu av dessa???  Hoppa hoppa hoppa HIT! 

Hoppas nu du blir taggad att hoppa på denna utmaning, jag väntar med spänning vid mailen på just ditt bidrag.

Ha det gott så ses vi snart igen…….

3 kommentarer

Filed under Allmänt, Dt-Alster, Scrapptorget, Utmaningar

3 responses to “Scrapptorgets månadstävling…

  1. De blev kalasfina! Och just vaniljsockerburkar måste ju vara optimala som förvaringsburkar, då de är så stadiga.
    Tack för tipset och inspirationen!

    Kram på dig.

  2. … och så glömde jag såklart att säga att jag gillar dina altrade Love-bokstäver också! Supersnygga!! 🙂

  3. Det var tur jag hoppade vidare till ScrappTorget, blev så sugen på att tävla när jag såg dina inspirerande Alter att det kommer ett bidrag från mig om några dagar 😉
    Kram Nelle

Kommentera

