Tusen tack….

Hejsan!!!

Tusen tack för uppvaktningen på min födelsedag!!

 Så här ser korten som jag skickat ut till de mina som tack för att de gjorde min ”stora” födelsedag till ett härligt minne. Har faktiskt gjort en annan variant också men den kommer jag visa vid ett senare tillfälle. Den som spar han har……. hihi….

Distressrutor med doodlade kanter och en snygg textstämpel från Inkido. Ett enkelt och stilrent kort. Måttet på kortet är 10*10 cm.

Insidan med mönstrat papper i matchande färg, doodlade kanter och så min lilla utstansade favorit……. fjärilen.

Det var det hela för idag och jag hoppas ni får en härlig höst dag…..

 

 

2 kommentarer

Filed under Allmänt, Kort

2 responses to “Tusen tack….

  1. Åååh shit vilka snygga kort! 🙂 Gööörläckra, tänk att man inte alltid behöver krångla till det för att det skall vara snyggt… (påminner mig själv 😉 )
    Blir alldeles osäker på om jag har grattis dig på din födelsedag, -har ju världens sämsta minne nu för tiden 😀 *skrattar* iaf, Grattis (igen?)
    kram på dig!

  2. Men oops, nu missade jag visst din födelsedag… *skäms på mig*

    Vill i alla fall säga Grattis i efterskott såklart!

    Tusen tack för dina söta ord- jag känner mig SÅ välkomnad tillbaks. Det värmer! 🙂

    Vilka otroligt charmiga Tack-kort du gjort!

    Ha en fin helg!
    Kram.

Kommentera

