Magnolia Down Under Challenge#63

Hejsan!!!

I write in english if you scroll down a litle bit…

Den här veckan har de en underbar skiss hos Magnolia Down Under Challenge det är Kathrin/Kruemel som har ritat den skissen och jag har redan gjort två kort efter den men kommer idag bara att visa ett och tar det andra lite senare. Kommer säkert använda skissen flera gånger, och så här ser den ut….

Nu över till mitt kort som jag gjort som ett stafflikort med de nya superfina pappren från Maja Design, textstämpeln kommer ifrån Bildmålarna och naturligtvis en söt liten Magnolia som jag färglagt med distresser. Till detta kort har jag även använt symaskinen flitigt.

A lovely sketch by Kathrin/Kruemel to work with and I have already done two cards with it, I show you one of them today. A litle lovely Magnolia from last years collection coloured with distress. Papers from Maja Design and the wordstamp from Bildmålarna.

 

Det var det hela för idag och jag hoppas vi ses snart igen…….

Thats all for today and I hope I see you soon…. Hugs Eva

 

 

9 kommentarer

Filed under Allmänt, Årets julkort - 2010, Magnolia kort, Utmaningar

9 responses to “Magnolia Down Under Challenge#63

  1. åååååh! Så himla vackert! 🙂 Du färglägger så fint! önskar jag med kunde det..
    Ha en härlig helg,
    kram kram!

  2. So Gorgeous ! I love your image and I really like how you did Kathrin ‘s Sketch ! Your papers are awesome and I also ” love the flower details 🙂 Thanks so much for sharing your beautiful Christmas card with us this week at MDUC
    Hugs
    Karen
    xxxx

  3. Oh, såååå fint. Fina papper, söt stämpel och så snyggt upplägg. Det var verkligen en bra skiss.
    Du har använt kanonfina dekosar och kortet är välkomponerat.

    Måste skynda mej på så jag blir klar med mina 100 alster, är så sugen på nya julpapper nu. Annars finns en liten risk att jag snart börjar fuska (köper papperna i smyg:).

  4. Hej vännen!

    Vilket underbart kort!! Så fint motiv och läckert färgläggning! Tyckte skissen var toppen att jobba efter jag med, genomtänkt liksom…

    Ha det så bra, så får jag vara nyfiken ett tag till på att få se ditt andra kort…

    Kram
    Linda

  5. Beautiful work – love your easel card and this creation for the sketch challenge – thanks so much for playing along at MDUC.

  6. It’s so gorgeous! Love how you have coloured Tilda.
    And those DP’s are great.
    Hugs
    Cordine

  7. Absolutely gorgeous! I love your colouring and the papers are gorgeous! Thanks for playing along at MDUC xoxo Peta

  8. Kristina

    Kan inte annat än att hålla med alla mycket härligt kort. Hur får du till den gråa färgen…. har försökt och försökt att få till det men lyckas inte kan du ge mig några tips?
    /Kristina

Kommentera

