Tack Louise….

Hejsan!!!

Idag så skulle jag vilja berätta att jag fick ett jättefint kort av min vän Louise. Tänk vad man blir lycklig när man hämtar posten och får en så fin överaskning. Tusen tack vännen!!!  Jag vill naturligtvis visa det fina kortet och den lilla presenten som låg så fint däruti…..

Här kan man då se att mottagaren faktiskt fyllt fyrtio……. det kan man väl då inte tro??? hihi…..

Visst är det fiiiiiinnnnntttttttt???? Titta här, vilka fina stämplar det låg i den lilla fickan på kortet åååååå så glad jag blev…..

Glöm inte att kika in till Louise och titta på allt fint hon gör, och jag vill åter igen säga tusen tack och ge en bamsekram till dig, vännen…….

Sen vill jag stolt och lycklig berätta en liten sak till…….. men då måste ni hoppa in HIT

Hoppas vi ses snart igen…..

5 kommentarer

Filed under Allmänt, Kort

5 responses to “Tack Louise….

  1. Men… vännen, då är det på plats med ett dubbelt grattis!!! Vad roligt!!!

    Gillade ju verkligen ditt bokmärke så jag blev sååå glad att du vann!

    Och stora grattiskramar på födelsedagen!! (i efterskott!!)

    Kram
    Linda

  2. Det var så lite så. Du är så go och är en underbar vän.
    Ett stort grattis till vinsten den var du värd. Såg att du hade skickat in och då hoppades jag direkt att du skulle vinna.
    Många Kramar Louise

  3. Ett riktigt stort grattis till vinsten, den var du värd!
    Jättefint bokmärke.
    Kram Monica W

  4. Mia

    Ett super stort GRATTIS, Eva !!!

  5. Ett dubbelt GRATTiS får man väl säga….både till åren (ler) och till vinsten. Men duu jag e samma årgång och den är fiin-fiin den årgången 😉

    Kraaam C

Kommentera

