Dragspelskort…..

Hejsan!!!

Nu var det ett tag sedan…… mmmmmm jag kan väl säga att jag har fullt upp nu i dagarna då jag firar födelsedag imorgon. Det ska bli jätteroligt med lite främmat och partaj…..

Men idag tänkte jag visa ett kort inne hos Hobbyhärvan och det är ett kort som jag kallar dragspelskort, kanske har ett annat namn men inte som jag känner till. Här och nu får du bara en liten smygtitt så hoppa in till Hobbyhärvan och kika på resten .

 Nu så ska jag förbereda resten av grejerna som ska göras inför festen, kommer att få hjälp av min älsta dotter och det känns bra.  Nu på förmiddagen så kommer en tjej hem till mig och ska göra manikyr på mig, så skönt det ska bli. Jag har även unnat mig en spa behandlig i onsdags och jag kan bara säga underbar´t.

Nu så vill jag önska er alla en härlig helg och så ses vi snart igen…….

4 kommentarer

Filed under Dt-Alster, Hobbyhärvan, Kort

4 responses to “Dragspelskort…..

  1. Sååå fint. Har varit därinne o kikat o kommenterat. Har den äran, låter nästan som om du fyller jämt:). Hoppas du får en toppendag i allafall.
    Kram
    Petra

  2. Superfint!!

    Passar på att säga Grattis lite i förskott.
    Hoppas du får en fin dag!

    Kram på dig.

  3. Grattis. Grattis.
    Du menar väl inte att du fyller år 28/8? I så fall firar vi samtidigt eftersom jag fyller denna dag.
    Själv har jag haft en kanondag med släkt o vänner och jag hoppas verkligen att även din dag har varit toppen.
    Ha en lugn och skön söndag.
    Kram Monica

  4. ica

    Varit inne och kikat – superfint! Stort grattis i efterskott! Hoppas du fick en bra födelsedag!
    Kram ica

Kommentera

