Ett album till Melwin…

Hejsan!!!

Idag tänkte jag  inte skriva så mycket utan mest bara visa er lite bilder av ett minialbum jag har gjort till en liten kille. Håll till godo….. nu börjar det……..

Japp…….. det var det hela och jag hoppas att ni gillade det. Är det något speciellt av materialet ni vill veta var jag köpt eller vad det kommer ifrån så är det bara att skriva det i en liten kommentar så ska jag svara så gott jag kan.

Nu önskar jag er alla en superskön helg och jag hoppas och tror att det kommer vara fint väder hos er alla, så tills vi ses igen………..

3 kommentarer

Filed under Allmänt, Alter

3 responses to “Ett album till Melwin…

  1. Å, det är jättefint- med härliga färger och bilder.
    Och vilken fin gåva att ge bort och att få!

    Trevlig helg till dig med.

    Kram på dig.

  2. ica

    Ååh vilket fint album i fina färger! Blir nog en väldigt uppskattad present. Så sött med fot och handavtrycken…
    Kram ica

  3. Fantastiskt fint album!

Kommentera

