Pysseltagen´s månadstävling…

Hejsan!!!

Idag så har jag skickat in ett bidrag till augusti´s månadstävling inne hos Pysseltagen. Utmaningen var att göra ett bokmärke och det skulle vara handsydda elller symaskinssömmar på kortet. Regler och övrig info hittar du  HÄR. En rolig utmaning, och ett bokmärke det behövde jag ett själv då jag kommit in i ett lässtim. Så det fick då bli ett i rosa….

Basen på bokmärket är vit cardstock och mönsterpappret är från min lilla spillbitspåse. Har sytt med symaskinen längs alla sidorna på mönsterpappret. En liten Tilda som jag färglagt med MCP-tekniken och enkelt dekorerat med lite spets och bling. Textstämpeln kommer också från Magnolia och kantstansen kommer från Martha Stewart.

 

En rolig tävling att vara med på, så ta chansen du också, hoppa in till Pysseltagen och läs om tävlingen.

Det var allt från mig idag…… och så vill jag bara passa på att tacka er alla för era goá kommentarer som värmer. Tusen tack…….

2 kommentarer

Filed under Allmänt, Utmaningar

2 responses to “Pysseltagen´s månadstävling…

  1. *hihi* Hade precis samma tanke som du när jag såg tävlingen!!! Såg en tutorial på detta bokmärke på WOJ och var så sugen…. Funderar på att göra det som DT-alster… Superfint bokmärke också! Så fina färger! Måste få ge ett boktips när jag ändå håller på; har precis läst färdigt en bok av Gerhardsen (???) som heter Mamma, pappa, barn som är en kriminalroman i ”Hammarbyserien” och såååå bra. Brukar inte gilla sådana men kunde inte lägga ner den. Köpte den som pocket av en slump…

    Funderar starkt på att vara med i Scrapptorgets tävling också…. Har en idé i alla fall så får vi se om det funkar 😉

    Måste också passa på att berätta att jag liftat dig lite… Ditt kort med ”omslaget”. Passade så bra att göra det på Friday Sketchers skiss…

    Ha det så bra!
    Kram
    Linda

  2. Hej! Tack för din fina kommentar på min blogg! =0)
    SUPER snyggt bokmärke! Nu fick du mej vääääldigt sugen på att göra ett sånt oxå…..oj oj,det finns visst ingen pysselbotten!!

    Kram

Kommentera

