Scrapptorget´s månadstävling….

Hejsan!!!

Idag så visar jag ett inspirationsalster inne hos Scrapptorget. Jag har gjort det speciellt till augusti månadstävling som du kan läsa mera om HÄR. Visst vill du väl vara med??? Har du tur och vinner månadens tävling så kommer du få ett  pris som är sponsrat  av Mian´s Scrap & Design samt vara gäst-Dt under september månad.

Så här blev mitt inspirationsalster…….. och som ni kanske vet så är ju detta inte mina färger att scrappa i precis men det är det som är en liten utmaning i sig…….. och jag blev faktiskt ganska nöjd….

Vad jag använt för material och insidan på kortet kan du läsa och kika på mer inne hos Scrapptorget, och några av de andra inspiratörernas alster. Missa inte chansen att själv tävla och vinna ett härligt pris. Lycka till och hoppas du tar chansen….

Tills vi ses igen………

 

2 kommentarer

Filed under Allmänt, Dt-Alster, Kort, Scrapptorget

2 responses to “Scrapptorget´s månadstävling….

  1. Jättefint kort i härliga färger. Det gillar jag megamycket.
    Har du tänkt åka till Pysseltagen nu i slutet på augusti? Inger har nyöppning och jag tänkte faktiskt åka en av dagarna, har inte så förfärligt långt till Örkelljunga. Annars är det ju alltid så låååångt vart man än ska….
    Har ingen inspiration för tillfället, gjorde ngr enkla kort igår bara. Men det kommer väl när kylan sätter in.
    Kram o ha en bra söndag.
    Petra

  2. Hej vännen. kortet är jätte fint. Fjärilspappret är helt underbart liksom din färgläggning.
    Alltid lika roligt att titta in här hos dig min vän.
    Kram Louise

Kommentera

