Just Magnolia #64 Bev´s skiss…

Hejsan!!!

Idag har det åskat rejält här hemma så det har varit ett prima pysselväder. Fick lite annat gjort också men det var inte lika roligt så jag återgick till pysselbordet ganska snart.

Veckans utmaning hos Just Magnolia är att tolka skissen som Bev gjort. Superfin tycker jag så den kastade jag mig över idag när vädret tillät.

Jag har använt en av de lite äldre Tilda stämplarna som jag tycker är så söt. Papper från graphic45 -Bee´s Knees- som är dubbelsidigt tilsammans med röd cardstock.

Ett användbart staffli kort där jag lämnat tomt så att jag kan skicka det vid passande tillfälle. Dekorerat med körsbärsblommor och två hängen. Den användbara kantstansen från Martha Stewart fick också vara med, den är ju så fin. Chalkat alla kanter med Chesnut Roan och motivet färglagt med MCP-tekniken.

Det var allt för ikväll, ha det riktigt skönt tills vi ses igen……..

4 kommentarer

Filed under Allmänt, Kort, Utmaningar

4 responses to “Just Magnolia #64 Bev´s skiss…

  1. Åhhh, vad snyggt! Pappren var ju urläckra… Har dem men har inte kommit mig för att använda dem än… Hon är supersöt, Tilda och det ser nästa ut som ett marknadsstånd med den där vågiga kanten, blir som en markis nästan… Hur läckert som helst och det passar ju toppen till motivet!!!

    Ha en underbar söndag!!
    Kram
    Linda

    PS Urläckra charms….

  2. Denise Lynn

    Beautiful card and perfect job with the sketch. Love the charm details too. Thanks so much for joining us at JM this week! 🙂

  3. oooh! VIlket superläckert kort du gjort efter skissen!
    Tycker att du tolkat den alldeles förträffligt! 😀
    Söt detalj med de små charmarna! 🙂

    Kramis!!

    //Petra

  4. Vilket superfint kort med en superfin stämpel. Och så fint färglagt! Tycker om charmsen också.

    Kram på dig och fortsatt trevlig helg.

Kommentera

