Till brudparet…

Hejsan!!!

Hoppas ni har det bra i sommarvärmen……. phu så varmt det är…….. men såååå skönt, underbart! Det har blivit  mycket bad och sol på mina första semesterdagar. Det är så härligt att vara ledig!

Lite pyssel har det också blivit, en del Dt-alster men också ett kort jag hade på beställning. Ett kort till ett brudpar och så här blev det, ytterligare ett criss-cross kort… (en av mina favoritvikningar) jag kombinerar detta kort med veckans utmaning hos Just Magnolia.

Papper från Inkido, rosa rosor med tyll och organsaband. Kantstansen från Martha Stewart. Texten har jag skrivit ut från datorn och så stämplade jag Magnolias stämpel Heart Banner med Versa Mark och chalkade så att mönstret visar sig svagt i rosa. Visar en bild till så att ni ser det klart….

Det var allt från mig idag och jag hoppas vi ses snart igen … soliga sommarkramar från mig…..

9 kommentarer

Filed under Allmänt, Kort, Utmaningar

9 responses to “Till brudparet…

  1. Men, vad snyggt!!!! Enkelt, stilrent och såååååååå läckert!

    Ha det så skönt på semestern!

    Kram
    Linda – Pysselbus

  2. Instämmer fullständigt med föregående talare, otroligt snyggt, stilrent, läckert, vackert, ”enkelt” hittar knappast ord. Jätte, jättefint.
    Hoppas du har det bra i värmen, håller nästan på att storkna, man vet snart inte vart man ska ta vägen, varmt ute, varmt inne, och stekhett i sovrummet trots fläktar som går hela tiden.
    Men hela denna veckan ska bli varm också. Ja, man får inte klaga för mycket.
    Hoppas du får en riktigt skön sommar.
    Kram
    Petra

  3. Mia

    Meeen guuud vad gulligt och sött.
    Ha det så bra på semestern,Mia

  4. Ååååå vilket underbart kort!!
    Gillar verkligen rosorna, vart hittar man dom?

    Önskar dig en underbar semester, själv jobbar jag min sista vecka nu 🙂

    Kram Nelle

  5. ica

    Vilket underbart vackert kort!! Jag vill verkligen ha den där Martha Stewart stansen med hjärtan!
    Jag gillar också criss-cross kort 🙂

    Ha en skön semester!
    Kram ica

  6. wow this is so pretty, I love how you used the stamps…thanks for joining in with the Just Magnolia challenge
    Mina xxx

  7. vilket vackert kort du har gjort! är helt säker på att beställaren blir kanon-nöjd! 🙂
    Här regnar det idag,så jag skall ta en tur ner på byn 😀 Hoppas på mer sol imorgon, jag gillar ju när det är så där jättevarmt å gött!
    Ha det fint,
    kram kram!

  8. WOW- vilken superdupersnyggt kort!!
    Du är så himla duktig och flitig med att göra dina kort.
    Urfina blommor- och vad läckert det blev med Inkido-papperet. (Tror jag måste shoppa lite nu igen.;-)).

    Toppensnyggt på alla sätt och vis. 🙂

  9. Ooooo!!! Detta var bara sååååå snyggt!!! Du är bäst tjejen!!!

    Så ljuvligt och skirt och vackert!

    Kramisar 🙂

Kommentera

