Just Magnolia #62 Criss cross kort

Hejsan!!!

Vilken härlig dag!

Men jag har faktiskt inte varit på stranden utan jag har träffat Louise och hennes dotter Emilia plus en tjej som heter Ina.Vi har haft en heldag med pyssel. Vi har suttit hos Hannas Pysselstuga och det har varit jätte trevligt. Jag hann med att göra två kort och det är inte illa för att vara av mig… hihi.. ingen snabbscrappare här inte.

Jag gjorde ett kort till veckans utmaning hos Just Magnolia som denna veckan var att göra ett criss cross kort, en av mina favoritvikningar.

Papper från Inkido, kantstansen från Martha Stewart samt små minirosor. Textstämpeln är från Reprint och är stämplad med Distress ink. Färglagt Tilda med MCP-tekniken.

Önskar er alla en fortsatt skön kväll…..

 

4 kommentarer

Filed under Allmänt, Kort, Utmaningar

4 responses to “Just Magnolia #62 Criss cross kort

  1. Oj, vilket snyggt kort! Har aldrig tänkt på att man kan använda kantstansarna på det viset… Bäst att notera… 😉

    Ha en härlig sommar!

    Kram
    Linda

  2. Mia

    Meeeeen vad fint. Hilma fina skira färger det tycker jag om.
    Ha dé, Mia

  3. Hej vännen.
    Vilken trevlig dag vi hade tillsammans.
    ditt kort är bara helt underbart. Jag har ju fått se det live med så det är som alla vet ännu bätte live.
    Ha det nu så jätte bra och Krama Hanna från mig och Emilia.

    Stor Kram från Louise

Kommentera

