Kortutmaning hos Bildmålarna…

Hejsan!!!

Igår så satt jag och pysslade lite och gjorde då ett kort till Bildmålarnas kortutmaning där temat är sommar. Det passar mig då jag gillar dessa små stämplar jätte mycket. Bildmålarna kommer att ha månadsutmaningar framöver så det är bara att hänga på, vinsterna kommer att vara stämplar från Bildmålarna.

Jag har använt den lilla söta stämpeln Mimosa-butterfly och färglagt henne med MCP-tekniken.Pappren kommer från serien Förgät mig ej av Pion Design. Har använt min nya punch -double loops- från Martha Stewart, små mini rosor och knoppar, spetsband, pearlmaker och organsaband.

En enkelt dekorerad insida där jag gjort som en ficka då jag har tänkt mig att skriva ett litet brev till mottagaren.

Det var allt från mig idag och hoppas vi ses snart igen…….

3 kommentarer

Filed under Allmänt, Kort, Utmaningar

3 responses to “Kortutmaning hos Bildmålarna…

  1. Men så vackert kort!!! Men det är ju inget ovanligt när man tittar in hos dig, vännen 🙂

    Gillar att det är både lite vintage och somrigt på en gång, och att du haft spets både uppe och nere…

    Du frågade om min läckra stämpel, den är köpt av en tjej från Asien på Ebay. Hon har en butik där som man kan köpa stämplar ifrån och så fixar hon till den text man vill ha, även på svenska! Billigt är det oxå… Vi betalade bara $2,50 i frakt och då köpte vi 13 stämplar!

    Det tog inte ens en vecka för stämplarna att komma hem.

    Här är länken till hennes butik:http://stores.ebay.com/loongchai74

  2. Tack för att du kikade in hos mej.
    Jag har åxå en stämpel från bildmålarna…de är så söta.
    Ha de!

  3. ica

    Hej!
    Mycket fint du har gjort sen jag kikade in hos dig senast! 🙂 Kortet är jättevackert! Söt stämpel och jag gillar detaljen med frimärket i hörnet. Fin insida av kortet också!
    Ha det bra! Kram ica

Kommentera

