Sommarlov…

Hejsan!!!

Äntligen så är det sommarlov… barnen ville då ge sina fröknar en present och det är ju inte alltid så lätt att komma på vad man ska ge dem. I år fick det bli en ask med godis…..

Fem askar med en påse i cellofan, dekorerat med  en liten tag och ett fint organsaband.  Använde kantstansar från Martha Stewart, enkelt och snyggt.

Allt material som jag använt hittar du hos Hobbyhärvan.

Hinner vi inte ses innan midsommar så önskar jag er en trevlig helg med god mat och mycket dans.

Trevlig midsommar!!!

7 kommentarer

Filed under Allmänt, Alter, Hobbyhärvan

7 responses to “Sommarlov…

  1. Godis är gott! Jätteläckra askar!

    Ha en härlig midsommar!
    Kram
    Linda

  2. Vilka härliga godisaskar du gjorde till fröknarna!!
    De uppskattades garanterat.

    Kram och trevlig midsommar (om vi inte hörs innan dess).

  3. Vilka underbara godiskorgar. Jätteläckra, ser så eleganta ut. Tack för snälla kommentarer hos mej. Jag blir så himla gla´.
    Kram o riktigt skön Midsommar.
    Petra

  4. O, vilka fina presenter.
    Lyckliga dom som ska få de fina…

  5. Tack snälla!
    Önskar dig detsamma (nu när jag hann in en sväng till;-))

    Hoppas solen lyser på dig i midsommar!
    Kram.

  6. Så fina!! Fröknarna måste ha blivit överlyckliga =D

    Kram
    Malin

  7. Gissar det blev glada fröknar 😉
    Blir sugen på att göra en själv nu…..hmm…..det tror jag bestämt att jag ska göra!

    (rusar iväg till scrappingrummet)

Kommentera

