SAV Callange #26

Hejsan!!!

Jag hittade till Stampavie Design Team Blog häromdagen och de hade en skiss som jag ville göra ett kort efter. De underbara stämplarna från Sarah Kay kommer ju från Stampavie så det blev ju ett självklart val att använda en av dem. Skissen som Diane har gjort ser ut så här….

Så här blev min tolkning av skissen…….

De underbara pappren från Pion Design ur serien Förgät mig ej, och de söta rosorna och bladen kommer från Hobbyhärvan. Stämpeln Sarah Kay -Isabelle with puppy Coco- har jag färglagt med MCP-tekniken.

Det var allt från mig idag, önskar er en härlig helg…..

3 kommentarer

Filed under Allmänt, Kort, Utmaningar

3 responses to “SAV Callange #26

  1. Lovely card! Thanks for playing along!

  2. Superfint som vanligt!!
    Önskar dig en fin midsommarvecka.

    Kram.

Kommentera

