En beställning…

Hejsan!!!

Idag så tänkte jag bara göra ett kort inlägg och visa er ett kort som jag gjort på beställning. Har gjort några liknande kort till brudpar som firar sin 40-åriga bröllopsdag förut och det är jätteroligt. Gillar svartvita foton och eftersom 40år kallas för rubin bröllopsdag så passar ju röda rosor perfekt som dekoration.

Kortet är gjort i i staffli modell och enkelt dekorerat med kantstans från Martha Stewart och röda rosor och ett litet hänge.

En liten detaljbild… Det var det hela från mig idag.

Nu önskar jag er en härlig helg, och så ses vi snart igen….

3 kommentarer

Filed under Allmänt, Kort

3 responses to “En beställning…

  1. Vilka helt grymt underbara alster du gör!

  2. Mia

    Jag säger bara ååååååhhhhhhhh…
    Stilrent och sk-t snyggt.

  3. Oh så snyggt, enkelt men vaddå, kantstansen gör att det ser jättelyxigt ut. Toppenide med fotot också.

Kommentera

