Ett kort och en blogcandy…

Hejsan!!!

Ååååå det var länge sedan…. jag har helt enkelt inte haft tiden på min sida, mycket att göra, men så är det nog för de flesta under våren och början på sommaren. Tänkte visa ett kort jag gjort för ett tag sedan men inte visat ännu och det är med det härliga motivet från Skogstokiga, (har gjort ett liknande kort fast i blått och grönt om du tycker det känns som du redan sett det)  tänkte att det är ett -bra att ha kort- nu när det är många som väntar smått.

Stämpeln kommer från Skogstokiga och pappren från Lady Bug. Motivet färglagt med MCP-tekniken. Blombandet tror jag kommer från Making Memories.

Du kan även hitta en härlig blog candy hos Skogstokiga som gäller fram till och med den 8 juni och hur du gör för att vara med kan du läsa om på deras sida. Klicka bara på bilden.

Jag tar gärna en lott!!!

 

Det var allt för idag…

 

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, BlogCandy´s, Kort

Kommentera

