Just Magnolia..one for the girls

Hejsan!!!

Denna vecka har Just Magnolia en utmaning där man ska göra ett kort -one for the girls- och jag kände att det ville jag vara med på. Passade bra då  vi skulle på kalas hos en liten tjej som blev fyra idag. Med snabba bud började jag snickra ihop ett litet ”tjejigt” kort på förmiddagen och så här blev resultatet.

Rooooooooooosa och lite grönt…..

Jag har maskat ihop Lady Tilda med öppen grind som jag färglagt med MCP-tekniken. Kantstansen från Martha Stewart och söta rosor, spetsband och prickigt satinband.

Lite klickbara bilder…..

Japp…. det var allt för idag men jag ska bara berätta att igår var jag på bröllop och hade då fått äran att göra brudbuketten…….iiiiiiii så nervös jag var inför detta, men det gick faktiskt bra och jag kommer visa bild på den så snart jag har kikat igenom alla bilder jag tog. Tänkte även då visa ett litet album som jag gjorde till brudparet där de får fylla på med fotografier från dagen.

Nu var det allt för idag och tills vi ses igen så får ni ha det så bra ni bara kan……..

 

 

7 kommentarer

Filed under Allmänt, Kort

7 responses to “Just Magnolia..one for the girls

  1. Deine Karte gefällt mir sehr gut.

    LG PetraS.

  2. svar: tack så mycket 🙂 Jag kan absolut skicka lite bilder, bara säg till vilka du vill ha så. Förresten så var fotoalbumet du gjorde till tobias och sofia hur fint som helst, du är riktigt dukig 🙂 kram till er alla!

  3. Vilket sött kort! 🙂 Jättefint med rosa å grönt..
    Ha det så bra,
    kramis!!

  4. Vilket ljuvligt vackert kort- och så fint färglagt!
    Låter som en stor ära att få ha satt ihop en brudbukett. Ska bli spännande att få se bilder sen. 🙂

    Önskar dig en bra vecka.

    Kram.

  5. Ljuvligt kort du gjort! 🙂

  6. BellaMio

    Sååå läckert!! Som vanligt när du skapar!! Härliga milda pasteller…

    Kramisen!

  7. perfect pink and girly Tilda and colours…gorgeous…thanks for joining in with the Just Magnolia challenge
    Mina xxx

Kommentera

