Två Lo´s…

Hejsan!!!

Regnet piskar mot fönster rutan och det blåser halv storm ute, vad är detta??? Majväder? Fy så trist det är, men en bra sak för det ju med sig och det är att man hinner med att scrappa lite. Men idag tänkte jag visa två Lo´s som jag bloggat inne hos Scrapptorget redan, men det kanske finns någon som inte sett dem ännu….

Först ut är en Lo som jag gjort där vi skulle inspireras av färgerna på årets majblomma, det fick bli ett foto som jag tog förra året när jag tog en härlig promenad i vårvädret….

En liten närbild på hänget och säkerhetsnålen från Tim Holtz…

Hänget och fjärilen på Lo´n nedanför var med i den härliga vinsten från Pysseltagen som jag vann i Oskarshamn på träffen. En Lo på min lilla saknade voffsing Zack…..

Detta foto är taget av min granne Håkan som har tagit massor av bra bilder på Zack, som jag är tacksam att jag har nu och äntligen kan börja scrappa med.

Det får bli ett snabbt inlägg idag för jag ska snart åka och lyssna på A då hon och hennes kompisar ska framföra en  musikal med blandad musik. Härligt!!!

Tills vi ses igen så önskar jag er en fortsatt skön dag….

 

9 kommentarer

Filed under Allmänt, Lo´s, Scrapptorget

9 responses to “Två Lo´s…

  1. Tack snälla du för dina fina ord. Du är inte så dålig du heller på att titta in både här och där. 😉 Uppskattas mycket!

    Men åhh, så gudomligt vackra lo’s du gjort!!
    Tycker jättemycket om båda två. Kanske lite extra ändå den med hunden. SÅ vacker!!! Förstår att det betyder mycket att få scrappa om ett älskat husdjur som man inte längre har kvar..
    Massa kramar till dig. Hoppas du fick lyssna på mycket bra musik idag.
    Ha en bra vecka!

  2. Vilka superfina layouter båda 2! 🙂
    Oj har det regnat hos dig? Här har solen lyst hela dagen, riktigt varmt å skönt! Kanske regnet kommer hit i morron?! *ler* 🙂
    kram kram!!

  3. Tack för dina kommentarer på min blogg *glad*, de värmde!!

    Vilka fina LOs du gjort! Gillade verkligen den med blåsippor! Det var så fina färgkombinationer!

    Den med Zack var också superfin, ser nästan ut som tassavtryck i kanten på det stora pappret! Härliga färger!

    Ha det gott! Kram
    Linda

  4. Superfina LO:s!!!
    Du har gjort mycket fint ser jag så här blir jag kvar en stund…..kramkram sussa

  5. ica

    Jättefina layouter båda två!
    Snygga detaljer och underbara fotografier du använt. Härligt 🙂
    Kram ica

  6. Tack för din kommentar!! Visst är det smart med tagen! Har liftat idén, tycker det var supersmart. Man får mycket plats att skriva. Vill man kan man ju göra en egen tag om man vill så får man än mer plats.

    Ha en härlig helg!!

    Kram
    Linda

  7. Å vad fin säger Emilia.

  8. Å vad fin säger Emilia
    och jag.

Kommentera

