Dt-alster med ung mormor…

Hejsan!!!

Just nu kan man säga att jag är inne i ett Lo stimm. Har gjort flera stycken och det är kanonkul. Idag så visar jag en Lo inne hos Hobbyhärvan där jag använt ett kort på min mormor som ung. Själva modellen har jag ju sett på flera bloggar och när Mio gjorde sin på Oscarsscrappen så kände jag att jag själv måste prova på att göra en. De blir ju superfina!

En lista på allt material som jag använt och några detaljbilder hittar du i Hobbyhärvan´s blogg .

5 kommentarer

Filed under Dt-Alster, Hobbyhärvan, Lo´s

5 responses to “Dt-alster med ung mormor…

  1. oj oj oj Så snyggt! Vilket vackert foto! Visst var folk mycket vackrare förr? Eller var det att det var så dyrt att fotografera sig så att dom verkligen gjorde sitt bästa för att se bra ut? 🙂
    Jätteläckert med ”spetsen” runt hela layouten!
    kram på dig! !

  2. Så bra ihop satt. vilka härliga färger du har gjort till detta kort. Du är helt fantastisk på att ska alster.

    Många Kramar Louise

  3. Åhh, den är alldeles alldeles underbar!!
    Vilken vacker mormor också. 🙂
    Färgkombon är bara så ljuvlig!

    Kram på dig.

  4. Hej!
    Lo är helt sagolika.
    Alltid lika roligt att besöka din sida och se dina otroligt fina alster.

    Kraaaaam Anneli

Kommentera

