Vilken härlig dag…

Hejsan!!!

Vilken härlig lördag det blev………japp, helt kanon. Träffa Louise och Emilia, Mio,  Lillnettan, Karin, Gunilla och Anna plus alla andra goá scrappare som var med i Oskarshamn. Bor ni i närheten så är det en träff som jag varmt rekommenderar.  Jag hade ju med mig mina töser och jag tror de fastnade rejält i scrapp träsket…hihihi…På plats fanns även två butiker att shoppa loss i, Designat och Hannas Pysselstuga. Det var ju inte så svårt med tanke på att vi var tre tjejer…hihi..

Jag är ju inte någon snabbscrappare precis, så jag började med tävlingskitet som man hade fått förbeställa från Pysseltagen. Så här såg det ut och det var sååååå fina papper och dekosar i……

Även priset till denna tävling hade Inger hos Pysseltagen sponsrat med, det var massor fina grejer till ett värde av ca 500 kr som vinnaren skulle få. Det ville jag verkligen!!!

Ja..aaaa ni ser ju själva……vilka härliga saker!!!

Så här blev min lo som jag gjorde till den här tävlingen, jag har använt ett foto som jag haft länge men inte riktigt vågat scrappa ännu. (Zack finns ju tyvärr inte hos oss längre då han fick en ovanlig sjukdom) Åååå saknar honom så. Här är han en liten valp och jag bara älskar detta foto som min granne Håkan har tagit.

Här en liten närbild på dessa underbara blommor och metalldekorationer som var med. Jag använde faktiskt det mesta som var med i kitet.

Det var tjejen som jobbade i Designat butiken som utsåg vinnaren och när hon vänder sig om och håller just min lo i handen så höll jag på att svimma……… och så här lycklig blev jag…

Här en glad bild på mig och Mio när jag står och är bara sååååå himla glad…

 Tusen tack och en stor kram till alla tjejer som var med och ordnade den här träffen. Senare i veckan kommer jag att visa alstren som mina tjejer scrappade och på kortet som jag hann med att göra till tävlingen -Annorlunda vikning.

Tills vi ses igen så vill jag ge er massor med kramar…

 

6 kommentarer

Filed under Allmänt, Lo´s

6 responses to “Vilken härlig dag…

  1. Hej

    Tack själv för en underbar helg. Hade gärna haft en eller två dagar till med er.
    Å du ett stort grattis till den fina vinsten. Du är så väl värd att vinna första priset.
    Du hade gjort en enormt vacker LO och vet man historien bakom så blir den ännu vackrare.
    Till er som inte sett denna Lo´n live kan jag säga att den är 100 ggr bättre live.
    Än en gång ett stort grattis till första vinsten.

    Kram Louise

  2. Vilket härligt kit,med så många finfina saker i 🙂 å Vilken underbar layout! Jättefin! Stoooort grattis till vinsten! Vilken grej!! 😀
    ha en härlig vecka
    kram kram!

  3. Så roligt Eva. Men så är det ju helt fantastiskt vacker din LO. Underbar. Stort, stort grattis.
    Kram
    Petra

  4. Vilket härligt kit att skapa med.
    Och så KUL att du vann- Grattis!!!

    Måste hålla med ”domarna”- för den är verkligen helt underbar!

    Kram på dig och trevlig vecka. 🙂

  5. Tack så mycket för din snälla kommentar. Vad roligt att du vann! Jag träffade din äldsta dotter häromdagen (konstigt att hon alltid jobbar när jag försöker smyga ;)) och hon berättade att du vunnit. Du är ju jätteduktigt! Kram

  6. Hej snuttan!!! Ville bara titta in och gratta en gång till!! Du är verkligen den rätta vinnaren och jag är så glad för att du vann!!!

    Ser fram emot att se vad du skapar av alla dina läckra vinster, hihi…

    STORA KRAMAR
    MIO

Kommentera

