Sweet Pea Stamp´s…

Hejsan!!!

Idag startar Sweet Pea Stamps  en bloghop för att fira sin ett års dag och jag tänkte jag skulle vara med på den. ( Jag får väl först och främst hoppas att jag förstått engelskan hur man ska gå tillväga för att vara med…hihi men men….. jag gör ett försök.) Fick hjälp av Yvonne att beställa hem dessa go´bitar för ett tag sedan och är jätteglad för det. Tusen tack ,Yvonne. Jag gillar verkligen den här stämpeln som jag använt på det här kortet.

Today is a very special day for Sweet Pea Stamps they are celebrating one year anniversery with a costumer bloghop. And yes, of course I will enjoy it!!

I have use my favorite stamp Ching-chou kuiks Come Softly.

To the  inside of the card I have use word rubberstamp is from Inkido and it says Happy Birthday. That´s all from me today!

Ni ser ju att engelskan borde tränas upp ganska mycket, kanske en kvällskurs? Men visst är stämpeln helt underbar? Den är så rolig att färglägga och man behöver ju inte en massa andra dekorationer heller för den delen. Jag har använt den här stämpeln förut och det kortet kan du se här.

Nu vill jag bara önska er en härlig tisdag, själv ska jag till frissan och så får vi se hur det blir………

14 kommentarer

Filed under Allmänt, BlogHop, Kort

14 responses to “Sweet Pea Stamp´s…

  1. Jösses vilket snyggt kort. Kanonsnyggt har du färglagt också. Mmmm, ja måste nog skaffa mej nån stämpel därifrån också.
    Kram
    Petra

  2. Oj oj oj ! Vilket URSNYGGT kort! Riktigt läckert 🙂 himla fina färger (även om det inte är rosa *fniss*)
    Ha en härlig vecka,
    kram kram!! 🙂

  3. I adore the subtle blues and softness you used on your card!

  4. Oh wow, this is stunning, love that color combo and pretty details! Just beautiful! ~hugs

  5. Wow, I absolutely love the color tone (the blues and browns) of your card. Your coloring is awesome and the card is just absolutely beautiful! (I just wish I could figure out how to translate your post, lol)

    Thank you so much for celebrating with us at Sweet Pea Stamps.

    Hugs

  6. THis is just GORGEOUS!! I love the browns and blues together!! Thank you for celebratiing Sweet Pea’s 1 year Anniversary with us!!
    Hugs:)
    Angela

  7. BEAUTIFUL!! I love the blue and brown color combination. As difficult as it is to chose, this is one of my favorite images as well!
    Thank you so much for celebratinf with us at SPS!!!

  8. Men såååå läckert kort , det är kanon snyggt. Så snyggt du har färglagt motivet. Jag ångrar så att jag inte beställde några stämplar.
    Kraaaaaaaaaam Anneli

  9. Lynette McAnsh

    Eva, beautiful, I love it. Thank you for partaking in our birthday/ anniversary challneg.

  10. How beautiful! Thank you for celebrating Sweet Pea’s One Year Anniversary with us! :-)Traci

  11. Gorgeous!! Love all the blue!! Thanks for participating in the Sweet Pea Stamps blog hop!!

  12. Gorgeous, beautiful coloring!
    Hugs, Christine

  13. This is stunning!! I really love these colours together and the image is beautiful. Caroline x

  14. Big-Sis

    Hej Lill-Sis!!!!
    Ny blogg! Det är ju häftigt.Kollade på den andra först o kom till denna efter lite tryckande.Som alltid väldigt vackra kort.Till nästa år när vi fyller 90 vill vi ha ett gigantiskt”scrapcard”från dig.Nu har du lite att tänka på. Kram från oss i Fridhem.Love you

Kommentera

