Idag är jag Skogstokig….

Hejsan!!!

Hoppas ni mår bra och att vårkänslorna spritter i kroppen. Här hemma har  vi haft ett jättehärligt väder och man blir sugen på att göra massor av saker. Men mest av allt längtar jag till nästa helg för då åker jag och mina töser till Oskarshamn på pysselträff. Jiiiiippppiiii!!!! 

Häromdagen så visade jag två kort gjorda med stämplar från Skogstokiga och tänkte att jag skulle visa dem här inne också ifall du missat dem. Det var ett gäng härliga stämplar vi på Scrapptorget fick att leka med, jag valde Lillan sitter, gunghäst samt textstämpeln  kramar. Vill du se detaljbilder så skutta in till Scrapptorget.

Först ut blir ett kort till en liten Wilgot.

Gjort en stor tag och en ficka att stoppa den i, härliga papper från Ladybug. Motivet färglagt med MCP-tekniken. Nästa kort är i lite mustigare färger….

Men visst är hon käck den här lilla tjejen?

Det var allt för idag och jag vill tacka er för era goá kommentarer, för det gör mig så glad. Nu ska jag gå ner och pyssla lite, önskar er en fortsatt skön dag.

 

6 kommentarer

Filed under Dt-Alster, Kort, Scrapptorget

6 responses to “Idag är jag Skogstokig….

  1. Men vilka underbara kort!!
    Gillar det övre speciellt. Fantastiskt fint! 🙂

    Söndagskram till dig.

  2. Hej gumman!!

    Håller med dig om att den lilla tjejan bara är sååå söt!! Och du har ju verkligen gjort henne rättvisa oxå 🙂

    Längtar tills vi ses nästa helg!

    Kraaam

  3. Gillar båda korten jättemycket. Härliga färger, söta stämplar. Hmm, ännu ett ställe med supersöta stämplar, måste nog…
    Ha en skön söndagkväll.
    Kram
    Petra

  4. Helt underbara kort du gjort.
    Du kan få vilket kort som helst att se ut som det vackraste kortet som finns.

    Vi längtar också tills på lördag och det ska bli så roligt att få träffa dig och tjejerna.

    Ha det bäst så syns vi till helgen.

    Många Kramar Louise

  5. Det där kortet till Wilgot var ju så gulligt

  6. Såå underbara kort du har gjor så snyggt färglagt.
    Gunghästen är så söt.. så kul att du har gjort kortet så man kan stopa i tag
    Hålelr med dig om tjejen att hon är så käck.

    Kraaaaaaaam anneli

Kommentera

