Hon är såååå söt….

Hejsan!!!

Nu är kalas och alla förberedelser avklarade. SKÖNT!!! Det är bara det att jag ätit alldeles ……….. alldeles för mycket av kakorna och tårtan. Det var bara det att tårtan jag gjorde var bara fööööör god. Inte bra! Jag ska ialla fall tipsa om den och den heter Evelinas favorit tårta och finns med i boken om Tofvehults kafé som ligger i närheten av där vi bor. Ett litet mysigt lant kafé som har allt hembakat och det är himelskt gott. Har ni vägarna förbi så måste ni bara åka dit.

Den här månaden så håller Lilla07an i tävlingen inne hos Scrapptorget där det gäller att lifta hennes Lo som du hittar HÄR samt att man måste ha med något grönt samt minst en blomma. Jag har faktiskt lyckats…hihi..

Jag har valt att göra en Lo på mamma och pappas lilla hund Mimmi som har tagit oss alla med storm. Hon är en liten krabat med mycket energi och så är hon ju så himla gullig. Några detaljbilder och hur du gör för att vara med i tävlingen kan du läsa om inne hos Scrapptorget.

Det var allt från mig idag och jag hoppas vi ses snart igen……..

 

5 kommentarer

Filed under Allmänt, Dt-Alster, Lo´s, Scrapptorget

5 responses to “Hon är såååå söt….

  1. o la la, kakor å tårta låter himla mumsigt! 😀
    Jättefin layout med fina färger å Tingturastämplar är ju snyggt!!!
    Blomman kommer från en ljusmachett, jag vann den i en bloggcandy, men man kan verkligen fynda på loppisar osv.. 🙂
    ha en härlig söndag!
    kram kram!!

  2. ica

    Jättesöt vovve! Jag gillar din LO!! Jag tycker att det är så snyggt med många foton på en LO. Och vilka supersnygga blommor du gjort… 😀
    Ha en skön vecka! Kram ica

  3. Så mycket härligt här att kommit upp sedan mitt förra besök 🙂 Och vilken tuff LO du har gjort!
    Ha en trevlig helg!
    Kram Sofie

  4. Oj så mycket fint du har skapat sedan senast jag kikade in. Haft häcken full och inte hunnit med några bloggrundor tyvärr, men nu äntligen fann jag lite tid 🙂
    Såååå söt liten krabat, fick precis en idé att jag kan juh faktiskt göra en layout eller altra en canvas på mina föräldrars lilla hundvalp…ska spåna vidare på det 😀
    Tändsticksasken jag gjorde till Earth Hour kommer från Scrap och Tryck i Vedum.
    Önskar dig en trevlig helg!
    Kram Nelle

  5. Jättefin layout med helt underbara färger och så söt liten hund.
    Vilka snyggt alfabeth, vad är det för alfabet det står med ”mimmi”
    Önskar dig en trevlig helg!

    Kraaaaaaaam ANneli

Kommentera

