Födelsedag…

Hejsan!!!

Idag är ingen vanlig dag för det är Amandas födelsedag hurra, hurra ,hurra…

Idag så fyller min ”lilla” tös Amanda 11 år. Ååååå gumman hoppas din dag blir härlig med många paket och ljuv sång. Jag vet ju att det blir lite godsaker eftersom jag bakat till din födelsedagsfest, muuummmmssss…..

*Ett stort grattis min älskade dotter*

Ett kort ska hon ju också få förståss…

 

  Detaljerna kan du kika på  inne hos Hobbyhärvan.

Nu blir det att fira hela dagen lång och lördagen. Söndagen får jag ligga i som en rem ute i motionsspåret, phuuuu…

Massor massor med…..

3 kommentarer

Filed under Allmänt, Dt-Alster, Hobbyhärvan, Kort

3 responses to “Födelsedag…

  1. Jäkl… f´låt va snyggt!!!! Menar du att du har satt själva kortet (m grattisstämpeln) inuti ”spetsen”.
    Ja du fattar vad jag menar.
    Jättefint kort och din lilla tjej kommer att bli kanonglad.
    Kram o trevlig helg på dej.
    Petra

  2. Åhh vilket fint kort!
    Det blir nog ett jättekul och fint kalas.
    Ha en trevlig helg också. Gratta dottern.
    Kram/Y

  3. Vilket ljuvligt vackert kort!! Gillar hur du använt dig av Watermarkstämpeln också.

    Grattis till din dotter i efterskott.

    Kram på dig.

Kommentera

