En påskhälsning…

Hejsan!!!

Vilken härlig söndag!!! Har varit ute på en lång promenad och njutit av det härliga vårvädret.

Idag så vill jag visa er något som jag inte gjort själv……..

Titta här vilket underbart kort som landade i våran brevlåda i torsdags. Man blir så otroligt glad när man kommer hem efter en lång dag på jobbet och har fått ett sådant fint kort.

Ett stafflikort med många fina detaljer och ett supersnyggt maskat motiv. Kortet är från min vän Louise och hennes familj. Snart så ska vi träffas på Oscarsscrappen och det ska bli så himla kul. Längtar dit för det ska bli så kul att träffas irl igen. Vill du se flera av Louise´s  kort så kika in i hennes blogg.

Det är bara titta och njuta. Tusen tack Louise, jag blev sååååååå glad.

Det var allt från mig idag för snart är det dags att åka och lyssna på när min Amanda ska sjunga med kören. Önskar er alla en fortsatt skön påskhelg.

5 kommentarer

Filed under Allmänt, Kort, Påsk

5 responses to “En påskhälsning…

  1. Åhhhh vilket superfint kort du fått av Louise. Förstår att du blev glad.
    Ha en fortsatt trevlig helg!
    Kram//Y
    P.s jag som inte gör nåt i grönt, kolla in min blogg idag =))

  2. Hej vännen.
    Jag ville verkligen skicka ett påsk kort till dig och din familj så det var så lite så. Roligt att du visde det i din blogg.
    Längtar jätte mycket tills vi syns i Oskarshamn.
    Kram Louise

  3. Jättefint kort du fått. Oskarsskrappen ja, hur länge pågår den, är det hela helgen? Och när? Så himla långt är det ju inte till Oskarshamn härifrån.
    Ha en bra vecka min vän.
    Kramar
    Petra

  4. Vad skoj att hitta ett sånt fint kort i brevlådan. 🙂

    Hoppas du har och får en bra vecka.

    Kram.

  5. Härligt kort du har fått! Själv gör jag inte påskkort, vet inte riktigt varför. Många fina alster du gjort sen jag var här sist. Ha det gott!!

Kommentera

