Blåkulla nästa….

Hejsan!!!

Nu har jag gjort i ordning så nu kan de små påsk kärringarna komma, det fick bli små gotte påsar som jag snickrat ihop av spillpapper och snuttar av band. Så himla roligt när man väl kommit igång. Men jag fick hejda mig, för tänk om det inte dyker upp några små påsk kärringar….

Piffade till korgen jag lade påsarna i med ett härligt påskband och en fjäder. Tänkte att de små kärringarna kan få välja vilken påse de vill ha, kanske i sin favoritfärg.

Några bilder på påsarna, visst ser det gott ut? Textstämpeln som jag använt till alla påsarna kommer från Reprint. Jag har även satt på en liten utstansad fjäril på dem alla.

Nu har jag packat kitteln och kvasten står redo så nu drar jag iväg till Blåkulla, vi får se om vi ses där eller här inne någon gång i påsk. Annars vill jag bara önska er alla en riktigt skön helg.

Glad Påsk

4 kommentarer

Filed under Allmänt, Påsk

4 responses to “Blåkulla nästa….

  1. ica

    Åååå vilken härlig idé att göra små godispåsar till påskkärringarna! De är ju helt underbara! Kommer garanterat att bli uppskattat!
    Glad påsk! Kram ica

  2. Vilka härliga små godispåsar du har gjort! Riktigt våriga och härliga färger du har använt dig av.
    Tack för din kommentar hos mig, det gjorde mig väldigt glad!
    Du får ha en riktigt härlig påsk!!!
    Kram Sofie

  3. Vilken underbra idé att göra små godispåsar till påskkärringarna, så glada dom måste ha blivit.

    Önskar dig en trevlig PÅSK!

    Kraaaaaam Anneli

  4. Det v ar verkligen en kanonide. Ska jag tänka på till nästa påsk.
    Kram
    Petra

Kommentera

