Vårigt gratulationskort….

Hejsan!!!

Tänk vad härligt det är ute den här årstiden, man har verkligen längtat efter solen och att få lite färg på kinderna så att man ser lite piggare ut.

Idag tänkte jag visa ett criss cross kort som jag idag visar inne hos Scrapptorget.

Den söta Magnoliastämpeln färglagd med MCP-tekniken har jag piffat upp lite med glitterlim och gjort små små pärlor av pearlmaker i buketten samt några större pärlor lite här och där på framsidan.

Älskar de här ljuva pastellfärgerna som ofta känns lättare att använda när våren och ljuset kommer. De mönstrade pappren är från Inkido, som jag förövrigt har fått av gulliga Yoli, tusen tack!

Innerkortet dekorerades med den urfina gratulationsstämpeln från Inkido.  För att man ska kunna få upp innerkortet lättare har jag satt fast en fjäril med en öljett och sedan fransgarn och organsaband igenom den. Storm gillar dessa fransgarn som man för några år sedan använde när man stickade halsdukar och söta barnmössor. Just idag lottar jag ut lite fransgarn inne hos Scrapptorget så kila genast dit för jag visar ett annat  litet påskalster också.

Det var allt för idag och jag önskar er en superhärlig måndag………

2 kommentarer

Filed under Dt-Alster, Kort, Scrapptorget

2 responses to “Vårigt gratulationskort….

  1. Vilket superfint kort i sköna färger!!

    Önskar dig en härlig vecka.
    Kram på dig.

  2. Åh vilket fint kort i så underbara våriga färger! 🙂 Jättefint!
    Ha en härlig dag i (förhoppningsvis) solen 🙂
    kram kram!

Kommentera

