Rock´n roll….

Hejsan!!!

Idag så fortsätter vi inne hos Scrapptorget att visa våra inspirations alster av rock´n roll tävlingen som pågår för fullt.  Jag har även denna gången fått en rejäl utmaning med vad jag skulle använda för färger, och det fick bli svart och rockigt orange (fast inte så mycket) . Guuuu……… det är ju jättesvårt!

Jag visar er bara ett litet smakprov, så får ni studsa in till Scrapptorget och kolla resten av detaljbilderna. Tack Mija för en skojig utmaning………..Vill du också vara med så har du fram till den 24:e att maila ditt bidrag , du kan läsa om tävlingen inne hos Scrapptorget.

Det var allt för idag och jag hoppas vi ses snart igen. Nu önskar jag er en härlig söndag med massor massor av solsken…………

3 kommentarer

Filed under Dt-Alster, Lo´s, Scrapptorget

3 responses to “Rock´n roll….

  1. Tingeliiing!

    Du rockade gryymt med din LO inne på torget….

    Jag har något åt dig inne i min blogg. Ps…läs hela inlägget

    Kraaam C

  2. Lo är grym, kanon läcker 🙂
    Så snyggt påskkort du hade det förra inlägget , kanon snyggt

    Kraaaaaaaaaam Anneli

Kommentera

