Ostbåge-utmaning och award….

Hejsan!!!

Guuuuuuuu vad dagarna springer fram, jag hinner liksom inte med…..men idag så tänkte jag visa en Lo som jag gjorde till en utmaning som vi fick av Maria/Lill07an Scrapptorget. Det var ju ostbågens dag för lite sedan och utmaningen var att tolka den här bilden av OLW´s påse.

Mums……….så synd att jag inte har några hemma nu……

Det fick bli en Lo på Amanda när vi var på Astrid Lindgrens Värld för X-antal år sedan. Har här scrappat i färger som jag normalt sett inte använder för de är alldeles för starka. Men det är roligt att prova och jag blev ganska nöjd med resultatet. Gör din egen tolkning och var med om i en utlottning av ett litet kit med stämplar från ArticSisters. Hur du gör för att vara med hittar du inne hos Scrapptorget. Eller klicka bara HÄR

 Jag har fått av en award av både Hobbydraken och ica och jag blir så himla glad, tusen tusen tack tjejer. ”Sunshine blog award” är till bloggar som på ett positivt och kreativt sätt inspirerar i bloggsvären.

Jag vill i min tur ge den till några otroligt duktiga scrappare som inspirerar mig.

Petra, Louise, Anneli

Det var allt från mig idag och hoppas jag hinner med lite pyssel nu framöver och tills vi ses igen……….

Massor med kramar Eva

4 kommentarer

Filed under Awards, Lo´s, Scrapptorget, Utmaningar

4 responses to “Ostbåge-utmaning och award….

  1. Ååååå så GLAD jag blir! Tack så mycket för awarden! Värmer i hjärtat mitt 🙂

    Men vilket underbar LO du har gjort. Så himla läcker och man ser verkligen vart ifrån du funnit inspirationen.

    Tack för påhälsningen hos mej, blev så GLAD över dina ord.. 🙂

    Kraaaaaaaaaaaaaam Anneli

  2. Hej

    Tack snälla du för denna. Blev både glad och röd av at få den av dig.
    Tack än en gång.
    Ska bli så roligt att snart få träffas igen.
    Kram Från mig till dig.
    Louise

  3. Underbar LO du gjort, har redan beundrat den inne på Scraptorget. Tusen tack för awarden, så gulligt av dej. Jag bevarar den i mitt hjärta.
    Kram på dej.
    Petra

  4. Vilken härlig LO!!! Starka, fräcka färger som jag heller inte skulle scrappa med i normala fall. Men som du skriver det är ju kul att testa!

    Nu är det en månad kvar till OscarsScrappen, ska bli så kul att ses igen 🙂

    Kraaaam!

Kommentera

