En award…

Hejsan!!!

……….idag har jag inget scrappalster att visa upp för när jag skulle sätta mig ner idag och pyssla så låste sig mina ideér och inget blev gjort, så då satte jag en bulldeg istället och bakade ett par sorters kakor också. Mums så gott det blev…..mmmmmmmm….. Tänkte istället visa en fin award som jag fått av både Annkan och Louise. Tusen tusen tack gulliga ni………

När man får den här awarden så ska man berätta sju intressanta fakta om sig själv….intressanta……..det var inte lätt men men vi börjar väl med min stora last

*äter godis eller andra sötsaker typ varje dag

*jag har svårt att ta det lugnt, måste oftast göra något

*är en bullmamma

*älskar att vara hemma

*vattnar aldrig blommorna här hemma

*min favoritfärg är roooooooooosa (i fall ni missat detta)

*sjunger gärna men inte så himla bra

Detta var sju fakta om mig och det var inte så himla lätt att komma på tycker jag. Nu så ska man skicka denna vidare till sju personer, men jag har sett att den har cirkulerat hos flera av er mina bloggvänner som jag också skulle vilja ge den till. Har du redan fått den så behöver du ju inte svara på frågorna men jag vill bara att du ska veta att jag gillar att hälsa på i din blogg. Här kommer i alla fall namnen på tjejerna som jag vill ge den till och först och främt vill jag ge den tillbaka till Annkan och Louise men också till Anneli, Dolliver, Ica, HobbydrakenCyllan och Petra för ni sprider härlig  inspiration och skaparglädje.

***

Nu så ska jag även berätta en annan trevlig nyhet och det är att Hobbyhärvan där jag är inspiratör har öppnat en webb butik. Spring in och kolla…..snart kommer de nya Sarah Kay stämplarna hem och jag längtar….

Det var allt från mig idag och jag ska nu kika in hos er och fylla på min inspirations törstande hjärna. Jag ska bara fika lite också ……….mmmmmmmmmmm……

Många kramar Eva

 

11 kommentarer

Filed under Allmänt, Awards, Hobbyhärvan

11 responses to “En award…

  1. hihi.. kul å läsa lite sanningar om dig, kunde lika gärna varit jag som skrev sakerna, stämde himla bra in på mig med. *fniss*
    Hoppas du har haft en härlig helg,
    kramkram!! 🙂

  2. Hej hej!
    Tack-tackar för awarden. Hihii…vilka roliga fakta du skrivit ner om dig själv.

    Ha det bra
    Kraaam C

  3. Men tusen tack för awarden, kul att läsa lite om dej också. Godis är gott, rosa är fint, bullmammor gillar jag, är själv en. Ska ta mej an den nästa gång jag uppdaterar.
    Kram o ha en skön söndagkväll.

  4. Tack gulle dig som skickar awarden tillbaka. 🙂

    Kul att läsa lite om dig med!
    Och ja, måste instämma med Essmo- typ fem av dina sju saker passar in på mig också. Du får gissa vilka. 😉

    Kram på dig och trevlig vecka.

  5. Åååååå tack så mycket för awarden!!
    Dina fyra översta passar bra in på mig också 😛
    Lägger upp mina 7 i veckan som kommer 😉

    KramKram!

  6. Tusen tack för awarden…….. kul å läsa lite sanningar om dig. Tack för värmande orden i min blogg i min blogg blev så glad. Du ska testa sy med jeans tråd det blir så snyggt. Vi har haft helt underbar helg det har varit så kul, du måset följa med nästa gång.
    Har lagt upp lite alster i bloggen som jag gjorde i helgen.
    Men nu ska jag in på Hobbyhärvan titta så spännade och kul med en ny webbbutik

    Kraaaaaaaaaaaaam Anneli

  7. ica

    Ett stort tack för awarden!!! Blev jätteglad 😀
    Roligt att läsa lite om dig!
    Kram kram

  8. Hej Eva!
    Du ”måste” boka in dig hos oss den 25 mars, för då kommer Inkido hit och har Make & Take. Det är gratis men det är föranmälan. Det är från kl.13.00. Ska bli superkul. Hoppas du kan!
    Kramar Hanna

  9. 1000 tack för dina snälla kommentar inne hos mig, jag blir så himla glad!
    Men är det katterna du undrar om jag har någon till övers eller är det korten på katterna 🙂

    Kraaaaaaaaaam Anneli

  10. Hittade flera gemensamma nämnare..
    Bl.a att vi är gottegrisar båda två å typ..äter något sött varje dag..
    Och så gillar även jag att vara hemma..för vad gör man? JO, pysslar såklart! 😉
    Men tänk om jag kunde vara en bullmamma…
    där har jag något att sträva efter.

    Må gott å trevlig helg =)

    KRAM Petra

Kommentera

