Ett blommigt alster…

Hejsan!!!

Till den här veckan har vi på Scrapptorget blivit utmanade av Helén. Utmaningen gick ut på att göra ett blommigt alster, och vem vill inte göra det. Idag är vi flera som visar våra tolkningar så hoppa in och få inspiration.

Här får du ett litet smakprov på min lilla ros……

Lite detaljer ser du alltså inne hos Scrapptorget.

Sen måste jag bara visa vad som stog utanför våran gård igår, och det är inte så jätte vanligt i dessa trakter precis….

Vi stod på verandan och kikade en bra stund då den åt från buskarna. Jättefin!! Det var lite spännande och roligt för barnen att se en irl……och inte på djurparken.

Det fick bli ett kort inlägg idag och jag hoppas vi ses snart igen och fram tills dess önskar jag er en skön helg.

Många kramar Eva

2 kommentarer

Filed under Dt-Alster, Lo´s, Scrapptorget

2 responses to “Ett blommigt alster…

  1. Mmm, det är ljuvlig och rosa och fina och helt underbar.
    Eva, har glömt fråga dej en sak. När du målar med MCP-tekniken använder du bara pennor, lösningsmedel o stompfar då eller kombinerar du med promarkerpennorna?
    Kram o ha en trevlig helg.
    Petra

  2. lillnettan

    Gaah du är ju galen! Fick hem min kommentarsvinst från Scrapptorget igår och det var ju en ny fin magnoliastämpel! 😀 Tusen tack, det gjorde min dag! Underbart kort också…

    Kram Anneth

Kommentera

