Just Magnolia….

Hejsan!!!

Hjälp!!! Guuuu så jobbigt när ens dator inte fungerar, vi har ju i och för sig en till (som jag använder just nu) men min dator är ju min……. och det blev ju så jobbigt med allt, alla bilder är ju i min dator. Ja ni vet, det blir så mycket mer jobb. ”Jag” ska försöka ordna så att den fungerar snart igen och fram tills dess får jag använda den här på nåder.

Den här veckan har jag fastnat för utmaningen hos Just Magnolia igen…….dessa små stämplar är ju så söta tycker jag……. temat den här veckan är kärlek. Köpte denna ljuva stämpel för någon vecka sedan och tycker den passade så bra nu när det precis har varit Alla Hjärtansdag och för kommande födelsedagar.

Ett kort i rosa toner (ser allvarligt talat lite konstigt ut i den här datorn)men men det får ni ta. Papper från g.c.d -Raspberry Dots- och ett litet spillpapper i bruna toner. Brunt organsaband och utstasade retroblommor medium som jag satt tre små guldpärlor i. Motivet är färglagt med MCP-tekniken.

En dekorerad insida där jag använt textstämpel från Inkido.

Det var allt för idag och jag hoppas vi ses snart igen. Sist men inte minst så vill jag tacka er alla för era gulliga kommentarer de värmer så gott.

Många många kramar Eva

 

Lämna en kommentar

Filed under Kort, Utmaningar

Kommentera

