En ny stämpel…..

Hejsan!!!

Idag fick jag hem helt otroligt söta stämplar från Sweet Pea Stamps. Jag har fått hjälp av gulliga Yvonne med att beställa för jag är inte så haj på sådant själv. Tusen tusen tack!!! Jag kastade mig över stämplarna och började prov måla, jag blev helt förälskad……………..mmmmmmmmmm…..

Nu tänker jag visa ett kort som jag gjorde med den ena stämpeln. Det blev ett enkelt kort som är sparsamt dekorerat då jag tycker motivet är såååå fint…

Färglagt med MCP-tekniken och dekorerat med endast en blomma från Storyteller och fransgarn. Lite ljusrosa stickles från Tim Holtz som blir en liten förhöjning av bilden. Pappren har jag fått av min dotter och de är inköpta i Ullared.

En liten närbild på färgläggningen….. och ni förstår väl att jag har blivit förälskad???

Nu önskar er alla en riktigt skön helg med mycket mys och pyssel………många många

6 kommentarer

Filed under Kort

6 responses to “En ny stämpel…..

  1. *ler*
    Kortet är helt underbart och som du säger så behövs det inte så mycket dekoration.
    Sååå himla snyggt det blev.
    Roligt att du gillade stämplarna. Ska bli kul att se fortsättningen…..
    Ha en trevlig helg!
    Kram//Y

  2. Provar skriva hos dig och hoppas att det funkar.

    Ja, det där var en superhärlig stämpel- och ett mycket vackert kort.

    Vill såklart också tacka återigen för brevet du skickade. Du är en pärla! Tack. ♥

    Kram.

  3. Förstår varför du har blivit förälskad i den stämpeln, mycket snygg och så lite annorlunda, kul! Du får också ha en riktigt härlig helg!
    Kram Sofie

  4. Oh, så snyggt du färglagt det Eva och vilken underbar stämpel. Måste ta mej en titt på den sidan. Vill ju också ha….
    Har fixat Magnoliastämpeln nu. Får nog hem den i nästa vecka.
    Du frågade innan om alfabetet jag använt på layouten med Robin. Det heter Journal Grand och är från Qk.
    Trevlig helg på dej.
    Kram
    Petra

  5. Helt underbart. Så läcker stämplen. Du är helt fantastisk på att färglägga och det tror jag du vet vid det här laget.
    EN riktigt trevlig helg önskar jag dig.

    Kram Louise

  6. Pingback: Sweet Pea Stamp´s… « Eviebee's Blog

Kommentera

