Nytt Dt-alster igen…..

Hejsan….

Jaaaaa…. idag visar jag ett nytt Dt-alster inne hos Hobbyhärvan. Jag har gjort ytterligare ett stafflikort (dopkort) med ett par tillhörande babyskor. Jag gillar verkligen den här vikningen och den passar så bra när det är en gåva. Inne på Hobbyhärvans blogg kan du se flera bilder och en beskrivning på material som jag använt.

Ett kort inlägg idag men jag hoppas du hoppar in till Hobbyhärvan och kikar på de andra  bilderna….. och tills vi ses igen så önskar jag er en härliga vecka.



4 kommentarer

Filed under Dt-Alster, Hobbyhärvan, Kort

4 responses to “Nytt Dt-alster igen…..

  1. Jäkl…. vilket himla snyggt kort du har gjort. Kikade på det inne hos Hobbyhärvan. Otroligt, verkligen. Det är faktiskt liftvarning både på kortet och på skorna. Så fint Eva.
    Tack för erbjudandet om att skaffa stämpeln, jag hör av mej.
    Kram o ha en skön kväll.
    Petra

  2. Vilket underbart kort!

    Tusen, tusen TACK för den roliga posten som kom i lådan idag!
    Du är ju helt otroligt jättegullig.
    Blev så himla glad! ♥

    Stor kram till dig.

    Ps. Ska försöka komma ihåg att anta utmaningen. 😉

  3. Spännande! Jag ska genast rusa vidare till Hobbyhärvans blogg!!
    Själv har jag inte hunnit göra ett sådant här än, men det kommer 😉

    Ha det gott!!
    Kram Nelle

  4. Superfint! Har själv tillverkat babyskor idag – så vilket sammanträffande att jag sprang på din blogg 😉
    Ha en härlig vecka! Anki

Kommentera

