Nytt Dt-alster…

Hejsan….

Idag visar jag ett stafflikort inne hos Hobbyhärvan , tänk jag tycker de är så roliga att göra så det har blivit flera stycken den senaste tiden. Jag har till det här kortet använt de fina pappren från Graphic45 och en söt stämpel från Bildmålarna. Flera bilder ser du naturligt inne på Hobbyhärvans blogg.

En liten påminnelse: Mia firar ett år med bloggen och firar detta med en härlig blogcandy och kolla här vad du kan vinna…….och vill du vara med så hoppa in till Hobbyhärvans blogg och läs hur du gör för att vara med.

Vinnaren presenteras i Hobbyhärvans blogg den 13 februari.

Önskar er en fortsatt skön kväll så hoppas jag vi snart ses igen…..massor med kramar

4 kommentarer

Filed under BlogCandy´s, Dt-Alster, Hobbyhärvan, Kort

4 responses to “Nytt Dt-alster…

  1. Hej!

    Underbara alster som alltid ser jag 😀
    Blir riktigt sugen på att göra ett stafflikort!
    Nu ska jag ila vidare in till Hobbyhärvans blogg för en närmare titt på din underbara skapelse!

    Ha det gott! KramKram!

  2. Hej Eva, jättefint kort i vanlig ordning. Gillar också det där med stafflikort. Roliga att göra och bra om man vill ha dem framme en stund.
    Jag återkommer ang alfabetet på LO:n. Måste fråga tjejen jag lånade det av.
    Ha en bra vecka min vän.
    Kram
    Petra

  3. Men du är ju för gullig. 🙂

    Vilket sött kort du gjort nu igen.
    Man blir så inspirerad av dina vackra alster.

    Kram på dig.

  4. Hihi.. jaaa, det kan väl bara bli bättre; melodifestivalen alltså.. *fniss*
    Sååå himla fint med stafflikort! =) å som alltid Jäklar va fint du färglägger!! !
    Ha en härlig dag!
    kram kram!!

Kommentera

