Min älskade son….

Hejsan hej…

Hoppas ni alla har haft en härlig helg trots den stränga kylan och jag hoppas att ni inte fått allt för mycket snö att flytta runt på.

Jag har i helgen varit på kalas och i stallet, skoja att det var kallt där!!! Jag var helt stelfrusen efter en timma när jag tittade på när A red sin lektion. Bättre var det på söndagen då jag satt och pysslade. Såååå skönt att bara få vara och sitta och pyssla en hel dag.

Jag har gjort några alster som jag visar inne hos Scrapptorget idag, jag visade två alster där i fredags och har du inte sett dem ännu kan du se dem här.  Här nedan får du ett litet smakprov på Lo´n som jag visar idag…..pssst det finns flera bilder och ett kort att kika på också så hoppa in…..


Det var allt från mig idag men det kommer mera……………en annan dag och så länge önskar jag dig en fortsatt skön vecka med massor av pyssel.

Massor massor


Lämna en kommentar

Filed under Dt-Alster, Lo´s, Scrapptorget

Kommentera

