Staffli-kort….

Hejsan!!!

Vi i Scrapptorgets team har blivit utmanade av Yoli att göra ett staffli-kort, spännande och kul tycker jag. Detta var en vikning som jag aldrig provat,  tyckte det var ett kort som var superkul att göra. Beskrivning hur man gör hittar du inne hos Scrapptorget och har du inte provat så tycker jag att du ska prova, jag garanterar att du inte ångrar dig. Under den här veckan så kommer teamet visa sina alster i bloggen.

Här kommer ett litet smakprov på mitt kort och om du är nyfiken så hoppa in och kolla resten av bilderna…..

Det var allt från mig idag, har en ledig dag och jag ska försöka hinna pyssla lite. Väntar med spänning på posten då jag väntar lite grejer jag skickat efter..hihi….

Många många kramar till er så ses vi snart igen…..

6 kommentarer

Filed under Dt-Alster, Kort, Scrapptorget

6 responses to “Staffli-kort….

  1. Vilket fint kort! Nu har jag kommit igång så smått med bloggen men jag behöver nog lite experthjälp 🙂 Kram

  2. Var inne och tittade på hela ditt kort på Scrapptorget superfint! Kul vikning, hoppas jag hinner prova den i veckan.
    Ha det riktigt gott!
    Stor kram Sofie

  3. Såååååååååååå underbart kortet är med Tilda sittande på en gungan .
    Så bra du har fått ihop det… så snyggt färglagt…
    KANON SNYGGT kort!!

    Krammmmmm Anneli

  4. ica

    Åååå vilket fint kort! Var inne på scrapptorget och kikade på alla underbara detaljer… Jag ska definitivt testa denna kortvikning 🙂
    Kram ica

  5. Mia

    Gårenbloggrunda för att hoppas hitta tillbakamin scrapplustsom är som bortblåst……och detta fina kort inspirerade mej verkligen!!

    Kram kram //Mia

Kommentera

