Tävling hos Scrapptorget…

Hejsan!!!

Hoppas allt är bra med er och att ni har haft en skön vecka. Tänkte idag bara flagga lite för en tävling Anneli håller i inne hos Scrapptorget. Man ska inspireras och skapa en Lo eller ett kort i sin egen tolkning av bilden. Du har fram till den 22/1  att skapa ditt alster, det är ett pris från Hobby och Hantverk som står på spel samt att man får bli gäst-DT under februari månad hos Scrapptorget. Spännande eller hur??? Läs mera om tävlingen i bloggen.

Här är bilden du ska inspireras av:

Jag visade min tolkning förra söndagen och här visar jag ett litet smakprov på den så  hoppa in och kika på de andra fotona jag visar där. Klicka bara på bilden så kommer du dit…..

Motivet är den söta tjejen från Skogstokig som jag färglagt med MCP-tekniken…… ja ja nu får du kika inne hos Scrapptorget och så hoppas jag att vi ses snart igen….

Massor massor med…..

Lämna en kommentar

Filed under Dt-Alster, Kort, Scrapptorget

Kommentera

