Några av mina favoriter…..

Hejsan!

I det här inlägget tänker jag visa några av de alster jag gjorde under 2009 som jag är extra nöjd med. Jag har ju även visat några av dem inne i gamla bloggen då teamet på Scrapptorget hade sin första BlogHop.

Först ut är Lo´n som jag gjorde på min älsta dotter Fredrica då hon skulle på bal.Ett foto som jag bara älskar på henne, hon var såååååå vacker.

En bok-ask till min mamma som älskar böcker.

Ett självporträtt på min skugga.

Ett svart/vitt kort som jag gjorde till en utmaning. Älskar dessa Sarah Kay stämplar.

Nu kommer jag fylla på den här bloggen med 2010 års kort och Lo´s och alter som jag kommer pyssla ihop. Hoppas ni vill följa med på den här resan.

4 kommentarer

Filed under Allmänt, Alter, Kort, Lo´s

4 responses to “Några av mina favoriter…..

  1. Githan

    Eva, vilken fin blogg du har fixat! Alldeles själv ??? Du är jätteduktig! Kram från mig!

  2. |Linda|

    Vad kul att du också har bytt till wordpress! 🙂 Och vilka härliga kort du har gjort!

  3. Dessa 4 alster är helt sanslöst vackra! Ser fram emot vad du skall hitta på för inspirerande saker detta året!

    Kram Nelle

  4. lillnettan

    Hjärtelayouten på din dotter är heelt fantastisk!

Kommentera

